Dell c610

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klaus Moilanen

    Dell c610

    MTV uutiset 28.04-08. Jopas meinasin tuoliltani tippua, kun MTV kommentoi,
    miten maailmaamme nyt raateleva nälänhätäkehity s on saamassa aiemmin täällä
    vedätetyn eilisen riisilajipulan sijaan uutta megalomaniaansa . Eli nyt jo
    alkaa kummasti irrota vihdoin viimein suorastaan pöyristyttävää faktaa, kun
    on PAKKO. Sanottiin SUORAAN syyksi, ettei maailman poliitiset systeemit ole
    huomioimneet maaseutua sikamaisesti lainkaan! Tämä on tietysti siltä osin
    totta, että maaseudun poliittinen ja rikollinen terrorisointi on tuhonut
    paljon. Eli politiikkaa nyt kaupataan selkeänä osasyynä maailmanlaajuis een
    tulevaan ruokakatastrofi in. Kas kun kukaan ei riisirehuja eläimille anna,
    eikä myös Suomi ole poltellut ruokiaan bienergiaksi, kuten tähän asti on
    aina valehdeltu. Edes etanoliriisejä ei ole tehty!

    Mutta raakaan faktaan, maailmalla on jo kuulema 37 maata nälkäkatastrofi ssa
    nyt! Vaikka vasta eilen oli USA:ssa vain "mitätön" väliaikainen säännöstelyn
    hupailu. Päivän päästä maailmassa on 37 maata nälkämellakoiss a. Lieneekö
    siis takana maailman rajuin nälän yö.. ? Vai onko nämä mun esillä pitämät
    salatut maailmanlaajuis et nälkäkatastrofi t tieten pidetty ydintyyliimme
    Suomen tiedotusmonopol ien poliittisesta syystä tarkoin piilossa! jottei vaan
    maalaisten ahdinkoon tarvitsisi myös TEHDÄ jotain! .. Siis AIVAN VARMASTI!

    Mutta yhä mua hämmästyttää miksi edelleen vaietaan siitä miksi meremme
    tyhjenee elämästä, mehiläiset katoaa, lentokoneet putoilee kuin viimeistä
    päivää oranssiauringon laskuionisaatio pilviin, ja miksei pelloillemme, edes
    janoomme enää riitä edes vettä?! Aivan oikein ydinhallintomme on
    jääräpäisesti päättänyt EDELLEEN vaieta synnyttämästään maapallomme
    tulevaisuuden jo nyt vaakalaudalle saattaneesta beettasoihtuami sten
    ydinaavikoitumi stuhosta! Mutta kuten huomaamme PAKON edessä tämä maalaisten
    härski ja sikailukulttuur inen kohtelu joudutaan tuomaan julki. Vielä tulee
    muuten eteen myös se päivä jolloin näille kaikelle on myös TEHTÄVÄ jotain!
    Ja yhtä varmaa on myös se, että ydinalan on myös aika myöntää itsensä
    syylliseksi supersalattuun ydinmaavikoitum istuhoaaltoon joka jo lupaavasti
    orastaa. Edessä siis jänniä vuosia!
Working...