Mikä ihmeen 80%?
Lukasin lehden 5.6.2008 ja nyt on suorastaan outoa ilmassa. Miltei jokainen
Suomen ja MYÖS Ruotsin ydinvoimalat kaikki pörrää mystisellä 80 % tehollaan?
HalloUU? Miksei joku 75 % tai vaikka 90 %?? Ja miksei ydinala lainkaan asiaa
kommentoi vaikka miljoonat palaa poikineen kuin tyhjää vaan
sähkönmenetyksi in. Miksei täällä kukaan ole huomaavinaan mitään..."outoa "
ydinpuollossa. Ruotsin 80 % ajoa on kestänyt jo vuosia?
Mikä älli sai meillä toimituksen alkamaan vain päiviä sen jälkeen kun
valitukseni EU:lle meni USA:n tehosyyneihin? . Sitten VÄLÄHTI! Mikä erottaa
Ruotsin ja Suomen ydinvoimalat kaikesta muusta maapallon
ydinvoimalakann asta? Aivan, täällä vaihdetaan tuskin kolmannes uraanista
vuosittain, kun muualla maailmalla AINA kaikki! Toinen mielenkiintoine n
vinkki. Pohjoismainen uraanin nyt tutkailtava laittomaksi plutoniumajoksi
luonnehdittu U-235 polttolimiittia rvo on 75. Vastaava luku on 98 % maailman
muilla reaktoreilla korkeintaan 60! Lasketaan, 60/ 75= 80 %! Siitä narahti!
Ja kuin ilmaiseksi ratkesi myös se mysteerio miten yhtäkkiä IAEA, joka
kieltää kyllä säätöajon hyväksyy pysäytetyn, j u u r i 80 % pidon
ydinvoimaloille ! Samasta syystä miksei ydinpuolto halua asiasta hiiskausta
esittää.
Ruotsissa on ymmärretty, että sen ongelmana on laittoman suureksi
keinoteltu, nyt ilmiannettu plutoniumenergi ankäyttö. Jonka seurauksena jo
vuosikaudet Pohjolan ydinvoimaloiden tehostandardit on ylitetty kymmenillä
prosenteilla. Kun paineet ilmiannostani (-07) kävivät sietämättömyyks iin ja
jopa USA puuttui vihaisena tähän ultravaarallise en epävakaan
plutonimppoltto saastuttamiseen on ydinalan ollut kylmästi PAKKO palata
alustavasti nöyrästi takaisin alkuperäiseen 100 % tehon normaaliajoonsa
reaktoreissaan, ilman revityslisiään! Nimittäin ala ounastelee jo ja syystä,
että USA kieltää KAIKKI ylitehoajot seinään! Ruotsin voimalaongelmat kun
eivät olleet yhtään mainosta ylitehorevityks iin plutoniumajoiss a. Nyt kun
TVO:n Ruotsin kaksoislaitoksi ssa alkoi myös tritiumarvot ryöstäytyä
366kertaisuuksi insa ja koneet levitä sellaiseen tahtiin (6 kertaa vuodessa),
että hirvittää, aletaan valmistautua noloina normiajoon!
Kiteytettynä on kyse siitä, että ydinyhtiöillä on karusti veneet kaikki
karilla ja nöyryys mielessään pakko pokkuroida, ettei USA kiellä KOKO
ydintoimintalup ia! Vautsi, siis täytyy tosiaan sanoa, että tämä nyt läpi
mennyt plutoniumpoltto rikosepäilyni lienee kalleinta mitä olen IKINÄ saanut
TVO:n ja näemmä Ruotsin ydinyhtiöillä aikaan!! Ja katkolla on siis OL-3
kaikki plutoniumpoltto aikeet kerralla ja täysin mahdollista, että
ydinvoimaloitte mme uraanin polttomäärät kustannuksia säästelemättä
ydinsähköhintoi himme KOLMINKERTAISTE TAAN! Niin on riemukas olo, että taidan
syventyä "entistä tarkempaan" ydinaihelukuhom maan! Ja yleisön pyynnöstä
vielä TVO:n ydinhajoamiset. Uusin no: 6/ Viikolla 22. vuona 2008 revision
jälkeinen generaattorin +250 % jännitepiikki räjäyttää 2 pääkiertopumppu a ja
tuhoaa mm. joka toisen perusverkkosyöt tövarmennuksen UPS laitteista ja
suuren joukon muuta sähkövälttämätt ömyyttä OL-1 laitokselta. INES
ydintuholuokka saa useamman merkinnän. 5/ Sattui tammikuussa -08 kun OL-2
meni pikasulkuun jäähileiden tukkiessa jäähdytysveden. 4+ 3/ Kakkosyksikkö
pysäytettiin kahteen erilliseen kertaan kahdesta eri teknisestä syystä aivan
vuoden vaihteessa. 2/ TVO-kakkosyksikkö, viime syyskuussa -07 pysäytettiin
jäähdytysyksikö ssä olleen vikansa vuoksi.1/ Niin ikään kakkosyksikkö oli
vuorokauden katkos turbiinilaakeri n palonalun takia.
Lukasin lehden 5.6.2008 ja nyt on suorastaan outoa ilmassa. Miltei jokainen
Suomen ja MYÖS Ruotsin ydinvoimalat kaikki pörrää mystisellä 80 % tehollaan?
HalloUU? Miksei joku 75 % tai vaikka 90 %?? Ja miksei ydinala lainkaan asiaa
kommentoi vaikka miljoonat palaa poikineen kuin tyhjää vaan
sähkönmenetyksi in. Miksei täällä kukaan ole huomaavinaan mitään..."outoa "
ydinpuollossa. Ruotsin 80 % ajoa on kestänyt jo vuosia?
Mikä älli sai meillä toimituksen alkamaan vain päiviä sen jälkeen kun
valitukseni EU:lle meni USA:n tehosyyneihin? . Sitten VÄLÄHTI! Mikä erottaa
Ruotsin ja Suomen ydinvoimalat kaikesta muusta maapallon
ydinvoimalakann asta? Aivan, täällä vaihdetaan tuskin kolmannes uraanista
vuosittain, kun muualla maailmalla AINA kaikki! Toinen mielenkiintoine n
vinkki. Pohjoismainen uraanin nyt tutkailtava laittomaksi plutoniumajoksi
luonnehdittu U-235 polttolimiittia rvo on 75. Vastaava luku on 98 % maailman
muilla reaktoreilla korkeintaan 60! Lasketaan, 60/ 75= 80 %! Siitä narahti!
Ja kuin ilmaiseksi ratkesi myös se mysteerio miten yhtäkkiä IAEA, joka
kieltää kyllä säätöajon hyväksyy pysäytetyn, j u u r i 80 % pidon
ydinvoimaloille ! Samasta syystä miksei ydinpuolto halua asiasta hiiskausta
esittää.
Ruotsissa on ymmärretty, että sen ongelmana on laittoman suureksi
keinoteltu, nyt ilmiannettu plutoniumenergi ankäyttö. Jonka seurauksena jo
vuosikaudet Pohjolan ydinvoimaloiden tehostandardit on ylitetty kymmenillä
prosenteilla. Kun paineet ilmiannostani (-07) kävivät sietämättömyyks iin ja
jopa USA puuttui vihaisena tähän ultravaarallise en epävakaan
plutonimppoltto saastuttamiseen on ydinalan ollut kylmästi PAKKO palata
alustavasti nöyrästi takaisin alkuperäiseen 100 % tehon normaaliajoonsa
reaktoreissaan, ilman revityslisiään! Nimittäin ala ounastelee jo ja syystä,
että USA kieltää KAIKKI ylitehoajot seinään! Ruotsin voimalaongelmat kun
eivät olleet yhtään mainosta ylitehorevityks iin plutoniumajoiss a. Nyt kun
TVO:n Ruotsin kaksoislaitoksi ssa alkoi myös tritiumarvot ryöstäytyä
366kertaisuuksi insa ja koneet levitä sellaiseen tahtiin (6 kertaa vuodessa),
että hirvittää, aletaan valmistautua noloina normiajoon!
Kiteytettynä on kyse siitä, että ydinyhtiöillä on karusti veneet kaikki
karilla ja nöyryys mielessään pakko pokkuroida, ettei USA kiellä KOKO
ydintoimintalup ia! Vautsi, siis täytyy tosiaan sanoa, että tämä nyt läpi
mennyt plutoniumpoltto rikosepäilyni lienee kalleinta mitä olen IKINÄ saanut
TVO:n ja näemmä Ruotsin ydinyhtiöillä aikaan!! Ja katkolla on siis OL-3
kaikki plutoniumpoltto aikeet kerralla ja täysin mahdollista, että
ydinvoimaloitte mme uraanin polttomäärät kustannuksia säästelemättä
ydinsähköhintoi himme KOLMINKERTAISTE TAAN! Niin on riemukas olo, että taidan
syventyä "entistä tarkempaan" ydinaihelukuhom maan! Ja yleisön pyynnöstä
vielä TVO:n ydinhajoamiset. Uusin no: 6/ Viikolla 22. vuona 2008 revision
jälkeinen generaattorin +250 % jännitepiikki räjäyttää 2 pääkiertopumppu a ja
tuhoaa mm. joka toisen perusverkkosyöt tövarmennuksen UPS laitteista ja
suuren joukon muuta sähkövälttämätt ömyyttä OL-1 laitokselta. INES
ydintuholuokka saa useamman merkinnän. 5/ Sattui tammikuussa -08 kun OL-2
meni pikasulkuun jäähileiden tukkiessa jäähdytysveden. 4+ 3/ Kakkosyksikkö
pysäytettiin kahteen erilliseen kertaan kahdesta eri teknisestä syystä aivan
vuoden vaihteessa. 2/ TVO-kakkosyksikkö, viime syyskuussa -07 pysäytettiin
jäähdytysyksikö ssä olleen vikansa vuoksi.1/ Niin ikään kakkosyksikkö oli
vuorokauden katkos turbiinilaakeri n palonalun takia.