Re: search pyrkii nettiin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pauli Öhman

    Re: search pyrkii nettiin

    Mikä ihmeen 80%?

    Lukasin lehden 5.6.2008 ja nyt on suorastaan outoa ilmassa. Miltei jokainen
    Suomen ja MYÖS Ruotsin ydinvoimalat kaikki pörrää mystisellä 80 % tehollaan?
    HalloUU? Miksei joku 75 % tai vaikka 90 %?? Ja miksei ydinala lainkaan asiaa
    kommentoi vaikka miljoonat palaa poikineen kuin tyhjää vaan
    sähkönmenetyksi in. Miksei täällä kukaan ole huomaavinaan mitään..."outoa "
    ydinpuollossa. Ruotsin 80 % ajoa on kestänyt jo vuosia?


    Mikä älli sai meillä toimituksen alkamaan vain päiviä sen jälkeen kun
    valitukseni EU:lle meni USA:n tehosyyneihin? . Sitten VÄLÄHTI! Mikä erottaa
    Ruotsin ja Suomen ydinvoimalat kaikesta muusta maapallon
    ydinvoimalakann asta? Aivan, täällä vaihdetaan tuskin kolmannes uraanista
    vuosittain, kun muualla maailmalla AINA kaikki! Toinen mielenkiintoine n
    vinkki. Pohjoismainen uraanin nyt tutkailtava laittomaksi plutoniumajoksi
    luonnehdittu U-235 polttolimiittia rvo on 75. Vastaava luku on 98 % maailman
    muilla reaktoreilla korkeintaan 60! Lasketaan, 60/ 75= 80 %! Siitä narahti!
    Ja kuin ilmaiseksi ratkesi myös se mysteerio miten yhtäkkiä IAEA, joka
    kieltää kyllä säätöajon hyväksyy pysäytetyn, j u u r i 80 % pidon
    ydinvoimaloille ! Samasta syystä miksei ydinpuolto halua asiasta hiiskausta
    esittää.


    Ruotsissa on ymmärretty, että sen ongelmana on laittoman suureksi
    keinoteltu, nyt ilmiannettu plutoniumenergi ankäyttö. Jonka seurauksena jo
    vuosikaudet Pohjolan ydinvoimaloiden tehostandardit on ylitetty kymmenillä
    prosenteilla. Kun paineet ilmiannostani (-07) kävivät sietämättömyyks iin ja
    jopa USA puuttui vihaisena tähän ultravaarallise en epävakaan
    plutonimppoltto saastuttamiseen on ydinalan ollut kylmästi PAKKO palata
    alustavasti nöyrästi takaisin alkuperäiseen 100 % tehon normaaliajoonsa
    reaktoreissaan, ilman revityslisiään! Nimittäin ala ounastelee jo ja syystä,
    että USA kieltää KAIKKI ylitehoajot seinään! Ruotsin voimalaongelmat kun
    eivät olleet yhtään mainosta ylitehorevityks iin plutoniumajoiss a. Nyt kun
    TVO:n Ruotsin kaksoislaitoksi ssa alkoi myös tritiumarvot ryöstäytyä
    366kertaisuuksi insa ja koneet levitä sellaiseen tahtiin (6 kertaa vuodessa),
    että hirvittää, aletaan valmistautua noloina normiajoon!


    Kiteytettynä on kyse siitä, että ydinyhtiöillä on karusti veneet kaikki
    karilla ja nöyryys mielessään pakko pokkuroida, ettei USA kiellä KOKO
    ydintoimintalup ia! Vautsi, siis täytyy tosiaan sanoa, että tämä nyt läpi
    mennyt plutoniumpoltto rikosepäilyni lienee kalleinta mitä olen IKINÄ saanut
    TVO:n ja näemmä Ruotsin ydinyhtiöillä aikaan!! Ja katkolla on siis OL-3
    kaikki plutoniumpoltto aikeet kerralla ja täysin mahdollista, että
    ydinvoimaloitte mme uraanin polttomäärät kustannuksia säästelemättä
    ydinsähköhintoi himme KOLMINKERTAISTE TAAN! Niin on riemukas olo, että taidan
    syventyä "entistä tarkempaan" ydinaihelukuhom maan! Ja yleisön pyynnöstä
    vielä TVO:n ydinhajoamiset. Uusin no: 6/ Viikolla 22. vuona 2008 revision
    jälkeinen generaattorin +250 % jännitepiikki räjäyttää 2 pääkiertopumppu a ja
    tuhoaa mm. joka toisen perusverkkosyöt tövarmennuksen UPS laitteista ja
    suuren joukon muuta sähkövälttämätt ömyyttä OL-1 laitokselta. INES
    ydintuholuokka saa useamman merkinnän. 5/ Sattui tammikuussa -08 kun OL-2
    meni pikasulkuun jäähileiden tukkiessa jäähdytysveden. 4+ 3/ Kakkosyksikkö
    pysäytettiin kahteen erilliseen kertaan kahdesta eri teknisestä syystä aivan
    vuoden vaihteessa. 2/ TVO-kakkosyksikkö, viime syyskuussa -07 pysäytettiin
    jäähdytysyksikö ssä olleen vikansa vuoksi.1/ Niin ikään kakkosyksikkö oli
    vuorokauden katkos turbiinilaakeri n palonalun takia.
Working...