*Yleisön pyynnöstä alan julkaisemaan Suomen ydinaavikoitumi sen
nykytilastamme kertovaa faktaa.
M.T.05.05-08. Ilmatieteen laitos.
PAIKKA SADE mm.
_______________ __
Helsinki
Kiikkala
Turku 0,2mm
Jormala
Pori
Niinisalo
Tampere 1,5
Jokioinen 3,7
Lahti
Utti
L.ranta
Mikkeli
Ilomantsi
Joensuu
Kuopio
Viitasaari
Jyväskylä
Ähtäri
Kauhava
Vaasa 0,4
Ylivieska
Kajaani
Ruukki
Pudasjärvi
Suomussalmi
Kuusamo 0,1
Rovaniemi
Pello 1,7
Salla 0,1
Sodankylä 1,4
Muonio 0,1
Kilpisjärvi 1,0
Ivalo 0,3
Utsjoki 0,1
*KESKIARVO= 34kpl/ 0,31mm
Keskisadantavrk . 2mm/5vrk/10mm= 3,1%
JÄI -96,9% satamatta
_______________ __
*Aika huimaavat kertymät siis jälleen kerran ydinaavikoituva ssa
maailmassamme. Toki voin tuoda esiin, että tällaisen tiedon jälkeen
totaalivedätyst ään korostaakseen samainen Ilmatieteen laitos tietoisena
siitä, ettei maassamme ole satanut liki 2kk aikaan vedättää pokkana, että:
"Viime aikoina on satanut tavannomaista enemmän. Kuukausisadanna n
vaihteluväli oli ollut 20- 60mm välillä". Totuus tuosta kun on se, että
maassamme pitäisi normisataa 2mm/vrk. Eli edelläkerrottu on 33%-100%
normaalistamme. Ilmatieteen laitos valehtelee julkisesti 67% tiputtelun ja
ydinaavikoitumi sellemme nykytyypillisen -33% vesitakadon olevan mielestään
NORMAALIA! Lisäksi kaiken huipuksi väittää nykytilanteen olevan
"tavannomai sta vetisemmän ja enemmän!" Siltapaa ja ydinalan käskytyksen
mukaan näyttää tämä valtiolaitos etenevän kansallishuijau ksissaan.
nykytilastamme kertovaa faktaa.
M.T.05.05-08. Ilmatieteen laitos.
PAIKKA SADE mm.
_______________ __
Helsinki
Kiikkala
Turku 0,2mm
Jormala
Pori
Niinisalo
Tampere 1,5
Jokioinen 3,7
Lahti
Utti
L.ranta
Mikkeli
Ilomantsi
Joensuu
Kuopio
Viitasaari
Jyväskylä
Ähtäri
Kauhava
Vaasa 0,4
Ylivieska
Kajaani
Ruukki
Pudasjärvi
Suomussalmi
Kuusamo 0,1
Rovaniemi
Pello 1,7
Salla 0,1
Sodankylä 1,4
Muonio 0,1
Kilpisjärvi 1,0
Ivalo 0,3
Utsjoki 0,1
*KESKIARVO= 34kpl/ 0,31mm
Keskisadantavrk . 2mm/5vrk/10mm= 3,1%
JÄI -96,9% satamatta
_______________ __
*Aika huimaavat kertymät siis jälleen kerran ydinaavikoituva ssa
maailmassamme. Toki voin tuoda esiin, että tällaisen tiedon jälkeen
totaalivedätyst ään korostaakseen samainen Ilmatieteen laitos tietoisena
siitä, ettei maassamme ole satanut liki 2kk aikaan vedättää pokkana, että:
"Viime aikoina on satanut tavannomaista enemmän. Kuukausisadanna n
vaihteluväli oli ollut 20- 60mm välillä". Totuus tuosta kun on se, että
maassamme pitäisi normisataa 2mm/vrk. Eli edelläkerrottu on 33%-100%
normaalistamme. Ilmatieteen laitos valehtelee julkisesti 67% tiputtelun ja
ydinaavikoitumi sellemme nykytyypillisen -33% vesitakadon olevan mielestään
NORMAALIA! Lisäksi kaiken huipuksi väittää nykytilanteen olevan
"tavannomai sta vetisemmän ja enemmän!" Siltapaa ja ydinalan käskytyksen
mukaan näyttää tämä valtiolaitos etenevän kansallishuijau ksissaan.