Re: Vittu teidän kanssanne!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuukka Koch

    Re: Vittu teidän kanssanne!

    *Yleisön pyynnöstä alan julkaisemaan Suomen ydinaavikoitumi sen
    nykytilastamme kertovaa faktaa.
    M.T.05.05-08. Ilmatieteen laitos.

    PAIKKA SADE mm.
    _______________ __
    Helsinki
    Kiikkala
    Turku 0,2mm
    Jormala
    Pori
    Niinisalo
    Tampere 1,5
    Jokioinen 3,7
    Lahti
    Utti

    L.ranta
    Mikkeli
    Ilomantsi
    Joensuu
    Kuopio
    Viitasaari
    Jyväskylä
    Ähtäri
    Kauhava
    Vaasa 0,4

    Ylivieska
    Kajaani
    Ruukki
    Pudasjärvi
    Suomussalmi
    Kuusamo 0,1
    Rovaniemi
    Pello 1,7
    Salla 0,1
    Sodankylä 1,4

    Muonio 0,1
    Kilpisjärvi 1,0
    Ivalo 0,3
    Utsjoki 0,1

    *KESKIARVO= 34kpl/ 0,31mm
    Keskisadantavrk . 2mm/5vrk/10mm= 3,1%

    JÄI -96,9% satamatta
    _______________ __

    *Aika huimaavat kertymät siis jälleen kerran ydinaavikoituva ssa
    maailmassamme. Toki voin tuoda esiin, että tällaisen tiedon jälkeen
    totaalivedätyst ään korostaakseen samainen Ilmatieteen laitos tietoisena
    siitä, ettei maassamme ole satanut liki 2kk aikaan vedättää pokkana, että:
    "Viime aikoina on satanut tavannomaista enemmän. Kuukausisadanna n
    vaihteluväli oli ollut 20- 60mm välillä". Totuus tuosta kun on se, että
    maassamme pitäisi normisataa 2mm/vrk. Eli edelläkerrottu on 33%-100%
    normaalistamme. Ilmatieteen laitos valehtelee julkisesti 67% tiputtelun ja
    ydinaavikoitumi sellemme nykytyypillisen -33% vesitakadon olevan mielestään
    NORMAALIA! Lisäksi kaiken huipuksi väittää nykytilanteen olevan
    "tavannomai sta vetisemmän ja enemmän!" Siltapaa ja ydinalan käskytyksen
    mukaan näyttää tämä valtiolaitos etenevän kansallishuijau ksissaan.
Working...